Veel gestelde vragen:
Wat mag ik van de vaart verwachten?
Zorg dat u minimaal een kwartier voor de starttijd aanwezig bent. Het kan zijn dat u wat langer moet wachten. Als u aan boord komt worden de tickets gecontroleerd en volgt u de aanwijzingen van de medewerkers en Pieten. U start op 1 dek en zult daarna nog een andere ruimte van de boot bezoeken. In 1 ruimte ontmoet u de Sint en is er een gezamenlijke activiteit met de kinderen. Daarnaast is er Pietendisco op het andere dek waar de kinderen lekker kunnen dansen met de Pieten. Ouders en grootouders mogen natuurlijk ook meedoen! De kinderen ontvangen wat lekkers en een Pietendiploma als aandenken. Het programma duurt een uur en na maximaal 1,5 uur staat u weer op de wal.
Gaan we altijd varen?
Het is de bedoeling dat we gaan varen maar het zou kunnen dat er door externe factoren dit niet mogelijk is. Denk hierbij aan weersomstandigheden zoals mist, wind of hoogwater.
Wat kost een ticket?
Een ticket kost € 9,50 voor kinderen vanaf 3 jaar en voor volwassenen in de vroegboeking voorverkoop. Daarna kosten de kaarten € 11,50. Kinderen tm 2 jaar betalen € 5,00. Boekingskosten bedragen € 2,50 per boeking.
Waarom betaal ik ook voor hele jonge kinderen?
Iedereen is van harte welkom aan boord van de boot van Sinterklaas maar ons advies is om niet met baby’s te komen. Door de beperkte ruimte aan boord kunnen we geen kinderwagens en/of buggy’s kwijt. Mocht u toch een jong broertje of zusje mee willen nemen dan kost een kaartje € 5,00. Er zijn een beperkt aantal plaatsen aan boord per persoon onafhankelijk van leeftijd.
Kan ik het tijdstip of dag wijzigen?
Ja dit is geen probleem; stuur ons een mail met het gewenste tijdstip en/of eventueel datum: info@varenmetdesint.nl
Wij kunnen helaas niet komen; kan ik geld terug krijgen?
Jammer dat je niet kunt komen! Probeer iemand anders blij te maken met de tickets of verkoop ze via Ticketswap
Kan ik wat eten en drinken aan boord
Het is niet toegestaan zelf meegebrachte goederen te consumeren. U kunt aan de bar op de begane grond drinken en snoep of chips kopen. Hier kunt u contant of met pin betalen. Wanneer er sprake is van een allergie dan kunt u dit aangeven via info@varenmetdesint.nl
Waar kan ik parkeren?
Kom bij voorkeur met de fiets, ter voet of met Openbaar Vervoer. Verder is er alleen betaald parkeren mogelijk op de bekende locaties in de buurt van de Waalkade in Nijmegen en Rijnkade in Arnhem.
Waar stappen we precies op?
- Vanaf de Waalkade in Nijmegen thv van het oud Humphrey’s
- Vanaf de Rijnkade in Arnhem ter hoogte van het Provinciehuis
Het kan door externe factoren zijn dat de opstapplaats wijzigt. Dan zullen wij dit communiceren op deze website en naar het mail adres waarmee is geboekt.
Is er een toilet aan boord?
Ja, er zijn voldoende toiletten aan boord.
Is er een garderobe aan boord?
Iedereen moet zijn jas en spullen bij zich houden omdat u zich verplaatst op de boot.
Kan ik de tickets op mijn mobiel laten zien?
De tickets mogen ook op de mobiel worden getoond. De barcode moet goed zichtbaar zijn. Met meerdere tickets is het verstandig om screenshots van de barcodes te maken om deze snel te tonen.
Kan ik met een rolstoel mee?
De boot is door alle trappen slecht toegankelijk voor mensen in een rolstoel of slecht ter been zijn.
Worden we niet zeeziek op het water?
Zeer waarschijnlijk niet, is onze ervaring. Het is een grote stabiele boot en we blijven op de rivier en komen niet op zee.
Overige vragen?
Mail je vraag naar info@varenmetdesint.nl
Vragen? Bekijk de praktische informatie of mail ons!
